Terugblik op het Huurderscafé van 17 juni

Op 17 juni kwamen ongeveer 70 huurders samen in Leek voor het eerste Huurderscafé van 2026. Het Huurdersplatform Westerkwartier organiseert dit café regelmatig. Het is een plek waar huurders elkaar ontmoeten, vragen kunnen stellen en met elkaar in gesprek gaan.

Deze avond stond het thema betaalbaar wonen centraal.

Wilt u meer lezen over deze avond? Bekijk dan het verslag op de website van het Huurdersplatform Westerkwartier.