Wold & Waard onderzoekt tevredenheid over dienstverlening

Geplaatst op: 14 mrt 2018

Wold & Waard biedt graag goede dienstverlening en informatie. Om te meten hoe huurders dat beoordelen, doen wij mee aan een landelijk onderzoek naar de tevredenheid.

Heeft u in het afgelopen half jaar een reparatieverzoek ingediend of bent u verhuisd naar of uit een woning van ons? Dan kunt u binnenkort per e-mail een vragenlijst ontvangen of gebeld worden om een paar korte vragen te beantwoorden. Niet iedereen wordt benaderd. Het onderzoeksbureau neemt een steekproef uit alle adressen. Ook huurders bij wie er in het afgelopen half jaar schilderwerk of ander planmatig onderhoud is verricht, kunnen een mail of telefoontje verwachten.

Wij hopen dat u meewerkt aan dit onderzoek. Hoe meer mensen de vragen beantwoorden, hoe betrouwbaarder de resultaten van het onderzoek zijn. 

Waarom dit onderzoek?

Woningcorporaties vergelijken hun prestaties met elkaar. Daarvoor zijn ook gegevens nodig over de tevredenheid van huurders. Deze gegevens worden met dit onderzoek verzameld. Dit gebeurt door marktonderzoeksbureau USP Marketing Consultancy.

Laatste nieuws