Nieuw! 'Mijn Wold & Waard' om uw reparatieverzoeken in te plannen

Geplaatst op: 10 jan 2017

Vanaf vandaag is er 'Mijn Wold & Waard'. Het huurdersportaal waar u zelf dingen regelt. In eerste instantie hebben de huurders in de gemeente Leek een brief ontvangen met registratiegegevens. Later dit voorjaar kunnen ook andere huurders de brief verwachten. 

Plan zelf een reparatieafspraak op ‘Mijn Wold & Waard’

‘Mijn Wold & Waard’ is een persoonlijke webpagina. Huurders kunnen op elk moment van de dag zelf een reparatieverzoek doen. Daarbij plannen ze zelf een afspraak in op een dag en tijdstip die het beste passen. Onze onderhoudsmedewerker komt dan op het geplande tijdstip bij ze langs. Sommige reparaties hebben we uitbesteed aan andere bedrijven. Is dat het geval, dan neemt de aannemer binnen 3 werkdagen contact op voor het maken van een afspraak.

Het is de bedoeling dat in de toekomst meer zaken via het ‘Mijn Wold & Waard’ zijn te regelen. Denk aan het betalen van de huur of het wijzigen van persoonlijke gegevens. We informeren daarover op een later moment.

Alleen voor huurders uit Leek?

Het portaal is nieuw. We hebben zo goed mogelijk nagedacht en het systeem opgebouwd. We starten met een testgroep van de huurders in de gemeente Leek. Na de testperiode gaan we evalueren en eventueel verbeteringen doorvoeren. Daarna ontvangen ook de huurders van de gemeenten Marum, Grootegast en Zuidhorn een brief met registratiegegevens.

Verzoek: registreert u zich meteen; ook als u geen reparatieverzoek heeft.

In de brief staan de registratiegegevens die nodig zijn om een account aan de te maken voor 'Mijn Wold & Waard'. Heeft u de brief ontvangen, maak dan direct het account aan. Dat hoeft u maar één keer te doen. Daarna is inloggen eenvoudig en heeft u de registratiegegevens niet meer nodig.

Ga naar Mijn Wold & Waard

Meld een reparatieverzoek en plan meteen een afspraak

open het portaal

Laatste nieuws