reparatieverzoek indienen

Is er iets kapot in uw woning? Neem dan contact met ons op. Er zijn 2 mogelijkheden:

  • U meldt reparatieverzoeken via 'Mijn Wold & Waard' 

  • U kunt ook bellen met de Servicelijn Onderhoud op 0594 - 51 58 61. 
    Dat kan 24 uur per dag. Op werkdagen tussen 8.00 en 12.30 uur (vrijdag tot 12.00 uur) zitten medewerkers van Wold & Waard voor u klaar en plannen direct een afspraak met u in. Buiten deze tijden schakelt de telefoon naar de meldkamer. Is er sprake van spoed, dan maakt de meldkamer meteen een afspraak.

 

In het portaal regelt u in de toekomst veel dingen zelf

'Mijn Wold & Waard is nieuw in onze organisatie. We beginnen klein; in eerste instantie kunt u het gebruiken om reparatieverzoeken in te dienen en zelf een afspraakdatum en tijdstip kiezen met de onderhoudsmedewerker. Later dit jaar kunt u meer zelf regelen. Denk bijvoorbeeld aan het doen van betalingen, gegevens wijzigen of het huurcontract opzeggen.

Registreert u zich meteen
Heeft u een brief ontvangen met uw registratiegegevens? Ga dan meteen naar mijn.woldwaard.nl om een account aan te maken. Dat hoeft u maar één keer te doen. Daarna kunt u altijd eenvoudig gebruik maken van 'Mijn Wold & Waard. Woont u in de gemeente Leek, dan kreeg u begin januari van ons een brief. Huurders in Marum, Grootegast en Zuidhorn krijgen de brief op 2, 3 of 4 mei. 

» lees meer informatie in de uitleg