Tip, compliment of klacht

We doen ons uiterste best om u als woningzoekende of huurder zo goed mogelijk te helpen. Dat mag u van ons verwachten. Maar toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Of misschien heeft  u een tip of wilt u juist een compliment geven. U kunt gebruik maken van het formulier onderaan de pagina.

Klacht? Laat het ons weten!

Bent u het niet eens met de manier waarop u bent geholpen? Of bent u het niet eens met het besluit dat is genomen? Wij hebben graag dat u dat meteen met de betreffende medewerker bespreekt. De medewerker zal proberen om een oplossing te zoeken. We hopen dat we uw klacht zo kunnen verhelpen.
Wij nemen alleen klachten of opmerkingen in behandeling die door de huurder of woningzoekende zelf zijn gemeld. Uit oogpunt van privacy gaan wij niet in op zaken die namens iemand anders zijn ingediend.

Tip of compliment? Laat het ons ook weten!

Heeft u een tip voor ons? Of bent u uitermate tevreden over ons werk of een van onze medewerkers? Ook dat horen wij graag.

Tip, compliment of klachtenformulier
  • ?
  • ?
  • Niet tevreden over het afhandelen van een klacht?

    Vindt u dat uw klacht nog steeds niet is verholpen of u bent het niet eens met onze beslissing? Dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij de directie van Wold & Waard.
    Omschrijf in de brief zo duidelijk mogelijk wat uw klacht is en wat u van ons verwacht.
    Uiterlijk binnen vier weken ontvangt u een schriftelijke reactie van Wold & Waard.
    U kunt uw brief richten aan:

    Woningcorporatie Wold & Waard
    t.a.v. de directie
    Postbus 131
    9350 AC  LEEK