Niet tevreden

We doen ons uiterste best om u als woningzoekende of huurder zo goed mogelijk te helpen. Dat mag u van ons verwachten. Maar toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Laat het ons weten! Hieronder leest u wat u kunt doen.

Niet tevreden? Laat het ons weten!

Bent u het niet eens met de manier waarop u bent geholpen? Of bent u het niet eens met het besluit dat is genomen? Hieronder leest u wat u kunt doen:

  1. Bespreek eerst uw klacht met de betreffende medewerker. De medewerker zal proberen om een oplossing te zoeken. We hopen dat we uw klacht zo kunnen verhelpen.
    Vindt u dat uw klacht nog steeds niet is verholpen of bent u het niet eens met onze beslissing? Lees dan in stap 2 wat u kunt doen.
  2. Stuur een e-mail of brief met uw klacht naar de directeur van Wold & Waard. Omschrijf zo duidelijk mogelijk wat uw klacht is en wat u van ons verwacht. U wordt uitgenodigd voor een gesprek en/of u ontvangt binnen 4 weken een schriftelijke reactie. Bent u ook nu niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u stap 3 overwegen. 
  3. Leg uw klacht voor aan de klachtencommissie. Dit kan door een e-mail of een brief te sturen naar de klachtencommissie. Het adres is: Klachtencommissie, Postbus 131, 9350 AC  Leek. Meer informatie? Lees het klachtenreglement onderaan deze pagina. De klachtencommissie geeft een advies, op basis waarvan Wold & Waard een besluit neemt. Niet eens met het advies van de klachtencommissie en/of het besluit van de Wold & Waard? Dan kunt u stap 4 overwegen.
  4. Vraag de Huurcommissie een uitspraak te doen over uw klacht. Dit kan alleen als u de klachtenprocedure - stap 1 t/m 3 - al heeft gevolgd.